Nieudana inwestycja ubraniowa? Jest jeszcze nadzieja!

Kategoria: Blog

Wiele osób pracujących na etacie marzy o tym, aby „pójść na swoje”. Myślą one intensywnie o tym, jak założyć własny, dochodowy biznes. Niektóre z tych osób decydują się na import odzieży z zagranicy i jej sprzedaż w Polsce. Gdy już założą swoją działalność, ściągną pierwsza partię ubrań okazuje się, że dany model nie był trafionym pomysłem, lub kolor wygląda zupełnie inaczej niż w Internecie. Ubrania nie sprzedają się, a raczkująca firma ponosi straty. Czy jest jakieś wyjście z takiej sytuacji?

Profesjonalna farbiarnia

Tak! I to wcale nie takie trudne, jakby się mogło wydawać. Wystarczy, że początkujący przedsiębiorca skorzysta z usług profesjonalnej farbiarni. Takie przedsiębiorstwa nie zajmują się tylko farbowaniem tkanin, ale również podejmują się koloryzacji wyrobów gotowych. Dzięki tej usłudze całemu zamówieniu można nadać nowy odcień – zawsze najlepiej jest wybrać kolor modny w danym sezonie lub ponadczasową czerń. Farbowanie odzieży to usługa, z której korzysta wielu producentów. Zwłaszcza ci z nich którzy produkują odzieżowe klasyki i wyczuwają odpowiedni moment na skorzystanie z usług farbiarni, zarabiają krocie. Przykładem może być moda na efekt ombre sprzed kilku lat, który pojawiał się na włosach, paznokciach i… ubraniach. Producenci białych koszulek oddawali je do koloryzacji, by miały one efekt ombre w rożnych odcieniach. Produkty sprzedawały się jak ciepłe bułeczki.

A może uszlachetnienie?

Innym pomysłem może być uszlachetnianie wyrobów gotowych, oferowane przez najlepsze farbiarnie. Uszlachetnianie to pojęcie ogólne na „ulepszenie” czy „poprawienie” wyrobu. Obejmuje ono postarzanie go (np. modne w ostatnich latach przecierki i rozdarcia na jeansach), nałożenie efektu skórki brzoskwini czy sprania. Zwykłe jeansy, które nie są rozchwytywane przez klientów mogą się takimi stać, jeśli dodamy na nich jakiś ciekawy efekt. Czasami najlepiej jest poprosić o poradę… w farbiarni. Fachowcy najlepiej będą wiedzieć, jaki efekt sprawdzi się najlepiej na danym typie materiału lub danej części odzieży.